Wat is jullie privacy policy?

Alle informatie over onze privacy verklaring (privacy policy) kunt u terugvinden door op de link hier te klikken > ‘Privacy policy’ of onder aan de onderzijde van de footer van de website.

 

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kunt u raadplegen door op de link hier te klikken > ‘Algemene voorwaarden’  of onder aan de onderzijde van footer van de website.

 

Worden mijn gegevens veilig behandeld?

Wij hanteren een strikte policy bij het vragen van uw persoonlijke gegevens. Alleen de gegevens die nodig zijn om u te helpen worden van u gevraagd. Daarnaast gebruiken wij, net zoals de meeste betrouwbare websites, de SSL (Secure Socket Layer) technologie. Dit is een geavanceerde beveiligingstechnologie die de persoonlijke informatie beschermt bij het doorsturen via internet. Wij slaan in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie op, zoals creditcardnummers. Dit kan betekenen dat u deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat u er zeker van kunt zijn dat de verwerking van deze informatie veiliger verloopt. SSL is de standaardtechnologie die ondersteund wordt door Mozilla Firefox, Microsoft Explorer, Apple Safari en andere populaire webbrowsers. Wij gebruiken deze technologie om het verzenden van uw persoonlijke gegevens te beschermen. Als u niet zeker bent of uw webbrowser SSL ondersteunt, raadpleeg dan de helppagina’s van uw browser en/of neem contact op met uw Internet Service Provider (ISP) of computerfabrikant.

 

  • Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten

Ga dan naar het ‘Account’ gedeelte door op de button ‘Mijn Account’, rechtsboven in het scherm te klikken. Klik op ‘Wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten’ door naast inloggen op het pijltje te klikken  en vul uw e-mailadres in. U zal binnen enkele ogenblikken een nieuw wachtwoord ontvangen in uw mailbox.

 

Ik kan niet inloggen

Als u problemen ervaart met het inloggen op de website, kijk dan eerst welke foutmelding u krijgt. De meest voorkomende fout is een verkeerd gespeld e-mailadres of wachtwoord. Mocht dit niet zo zijn, neem dan svp via mail, contactformulier of neem telefonisch (0346-215685) contact met ons op.

 

Ik wil mijn gegevens wijzigen

Via de optie ‘mijn account’ rechtsboven in elke pagina kan u de gegevens van uw account raadplegen. Hier kan u uw gegevens zoals naam, e-mail-, factuur- en verzendadres wijzigen. Bijvoorbeeld kunnen meerdere afleveradressen aan worden maken. Het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

 

  • Contact

Heeft u een vraag, tip opmerking of klacht?

Gebruik ons contactformulier, neem telefonisch contact op of vraag het aan uw consulent(e). Wij horen altijd graag van u.

 

  • Bestellen

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Levertijd

Heeft u betaald en op een werkdag voor 14:00 uur uw bestelling geplaatst, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt en binnen 5 werkdagen aan u verzonden.
Van de verzending krijgt u een verzendbevestiging. Heeft u op een Petgoods party artikelen besteld dan worden de artikelen binnen een week bij de gastvrouw/heer bezorgt en kunt u met haar/hem afspreken hoe u de artikelen krijgt.

 

Komen er extra kosten bij als ik bestel?

Uitsluitend het aankoopbedrag plus eventuele verzendkosten (€5,95) dient u te betalen. Besteed u €50,- euro of meer dan betaalt u geen verzendkosten in Nederland. Verzendkosten zijn voor België €8,95 en boven de €75,- gratis. Bestelt u op een Petgoods party dan worden de artikelen kosteloos verzonden aan de gastvrouw/heer.

 

  • Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

U kunt online betalen via iDeal Ook is het mogelijk om de bestelling achteraf te betalen via Billink. Belgische klanten kunnen betalen via Mistercash/bankcontact. Ook is het mogelijk om te kiezen voor een overschrijving. Wel dient deze vooraf betaald te worden daarna worden de producten pas verzonden.

 

  • Verzending en retournering

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden in een stevige, weerbestendige en afgesloten maar gerecyclede verpakking verzonden. Bestellingen die door de brievenbus passen worden in een brievenbusdoos of ‘bubbeltjes enveloppe’ verzonden. Voor alle andere zendingen worden eerder gebruikte kartonnen dozen gebruikt.

 

Kan ik een product retourneren?

Uw bestelling wordt met de grootste zorgvuldigheid uitgevoerd. Mocht er naar uw mening toch iets niet in orde zijn dan kunt u de artikelen naar ons retourneren neem hiervoor altijd vooraf even contact met ons op via info@petgoods.nl dan ontvangt u een retourformulier. Onze NAW-gegevens kunt u terugvinden op de contactpagina. De kosten van de retournering zijn voor uw eigen rekening.

Controleer uw producten meteen bij ontvangst. In geval van een manco, gebreken of foutieve prijsberekening, verzoeken wij u binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier en via ons mailadres.
Wij accepteren de volgende retourneringen, binnen 30 dagen na ontvangst, in ongeschonden productstaat en in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking:

  • Speelgoed, accessoires en overige non-food producten
  • Voedingsproducten en snacks
  • Verzorgings- & apotheekproducten

Heeft u vragen over retourneren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via de mail.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u op werkdagen voor 14:00 besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag verwerkt en binnen 5 dagen verzonden. De reguliere bezorgtijd in Nederland is de volgende dag na verzending, het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Zodra wij verzenden ontvangt u op het bestel e-mailadres een Track & Trace nummer. Wij verzenden met PostNL, zij leveren ook op zaterdag uit. Op zondag en maandag worden geen bestellingen afgeleverd.

 

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 5,95 per bestelling, vanaf een aankoopbedrag van € 50,- worden er geen verzendkosten berekend. Verzenden naar België is ook mogelijk de verzendkosten naar België zijn €8,95 en boven de €75,- worden er geen verzendkosten gerekend.

 

  • Productinformatie

Hoe is de artikelinformatie opgebouwd?

Op de webshop wordt alle beschikbare productinformatie getoond. Deze informatie wordt constant aangevuld en kan ook worden gewijzigd. Voor extra productinformatie kunt u ook altijd in onze winkel terecht en/of contact met ons opnemen. Raadpleeg ook de webpagina van de fabrikant voor meer informatie.

 

Klopt de afbeelding altijd met het product?

Wij plaatsen zorgvuldig productafbeeldingen op onze webshop. In sommige gevallen kan de afbeelding afwijken van het product wordt bestelt. Van niet alle varianten is een foto voorhanden, in die gevallen is als afbeelding een foto van één van de varianten genomen.

 

Wat te doen als ik twijfels heb bij het product?

Laat het dier altijd spelen of eten onder toezicht. Het juiste gebruik van artikelen is uw eigen verantwoording. Heeft u vragen of twijfels bij de geschiktheid van een product, neem dan contact met ons op via het contactformulier of via de consulent(e).

 

Voorraad

Wij hebben sommige producten op voorraad maar niet alle producten. Wel komen de producten 3 keer per week bij ons binnen zodat we uw bestelling binnen een paar dagen naar u kunnen versturen. Ons streven is om binnen 5 dagen de order naar u te versturen. Mochten wij dit niet kunnen waarmaken dan berichten wij u tijdig en kunt u indien gewenst de order kosteloos annuleren wij zullen u het betaalde bedrag retourneren.